fredag 4 april 2014

Fortsättning följer

Uppgift
Den artonårige, färgade killen får ett jobb han inte sökte. Allt var ett missförstånd. Berätta fortsättningen! Hur går det för honom i hans nya jobb? Kommer misstagen att avslöjas? Hur reagerade kunderna? Byter killen stil och övergår till kostym och slips? Hur blir det mellan honom och Maggan? Ta din fantasi till hjälp och berätta vidare....

Det har nu gått en månad på mitt jobb. Den bästa månaden i mitt liv. Att bli en aktiemäklare var ingen dum ideé. Att få en ny stil. Kostym och slips varje dag. Få gott om pengar och det bästa av allt, jag trivs och har ingen fiende. Det fanns inte ens jargong här. Alla pratar med varandra på samma sätt. Vilket verkligen är skönt. Om alla visste hur bra detta jobbet var.. då skulle nog ett jobb som aktiemäklare expandera riktigt mycket. Men jag hade faktiskt fått ett ultimatum. När jag tog detta jobbet var jag tvungen att stanna i minst 5 år. Men de är ju inga problem, för jag trivs ju ändå så bra.                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar