lördag 16 november 2013

Bokuppgift v.46

Fredag 15 november sida 37
1. Gör en presentation av författaren.
Isabella Löwengrip, även kallad blondinbella är en tjej på 23 år. Hon är en svensk entreprenör, författare och bloggare. Hennes blogg startade 2005 när hon var 14 år. Hon gick sitt gymnasium i Stockholm, som heter Jensen gymnasium.

Hon har gjort 2 böcker och den jag läser heter då Egoboost.

2. Boken har precis börjat. Den är heller inte så jätte lätt att förklara. Denna bok har egentligen ingen handling, utan hon skriver om sig själv, men även om andra tjejer. Man känner sig faktiskt riktigt träffad i denna bok. Jag tror hon förstår de flesta tjej ungdomar i Sverige. Hon är riktigt förståndig.

3. Som jag sa så är det ingen bok med fantasi. Utan mer om ens vardag och liv. Man vet inte riktigt vad som kommer "hända". Utan de kommer mer som de kommer.

4. Jag tror att när nästa måndag är slut har jag kommit till sida 49.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar