måndag 29 april 2013

Ljudet från ett flygplan och knattret från helikopter fick honom att klättra upp i den yttersta toppen på trädet igen. Han slet av sig tröjan och vinkade med den.
-Hallå! Här är vi!
Han såg varken flygplanet eller helikoptern, men han hörde ljuden från dem, han hörde att de avlägsna sig och han hörde den oändliga tystnaden efter dom. Ändå kunde han inte låta bli att fortsätta skrika,
-Hallå! kom hit!
Han tystnade, och lyssnade.

Egen åsikt
Jag tycker det är synd om Alex/Dogboy för han är ensam. Han har endast en hund. Om jag hade suttit fast i ett träd med vatten under vet jag inte vad jag hade gjort faktiskt.
Jag skulle faktiskt inte välja att vara gatubarn om jag var han. Visst han kanske inte trivs. Men han borde inte bli gatubarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar